#DENKNOUEERSTEENSNAJOH!

#DENKNOUEERSTEENSNAJOH!

< Overzicht Media, Nieuws 17-04-2016

In het zojuist verschenen boek #DENKNOUEERSTEENSNAJOH! schetst Transition Experts wat er allemaal bij komt kijken om de ambities die er voorafgaand aan een sourcingstraject zijn geformuleerd, ook daadwerkelijk waar te maken. Zoals bij zoveel din­gen in het leven, kom je ook bij een sourcingstran­sitie met gezond boerenverstand en een goede voorbereiding een heel eind. Toch leert de ervaring dat bij ieder transitieproces er zaken zijn die bij de voorbereiding over het hoofd gezien worden en die later voor veel problemen zorgen.

 

Het is daarom goed te leren van ervaringen en fouten van een ander en het is beslist geen schande om je door adviseurs te laten ondersteunen. De daarmee verbonden kosten betalen zichzelf ruim­schoots terug doordat het hele proces sneller en soepeler verloopt. Faalkosten worden zodoende vermeden.

 

In onze praktijk hebben we aangetoond dat met de inhuur van een transitiemanager nog geen pro­cent van de totale omvang van de sourcingskosten gemoeid is. Een investering die zich ruim terugver­dient en daarom het overwegen waard is.

 

Kiest u er voor om geen transitiemanager in te huren maar om deze zelf te begeleiden, dan hopen we dat we u middels deze publicatie voldoende infor­matie heeft om het transitieproces goed voor te bereiden en uit te voeren! Mocht u voor, tijdens of na een sourcingstransitie eens willen sparren, dan staan we, bijvoorbeeld in de rol van TransitieCoach graag voor u klaar.

 

Het boek kost € 34,95 en is te bestellen door een e-mail te sturen aan admin@transitionexperts.nl. Vermeldt daarbij dat het gaat om een bestelling van het boek #DENKNOUEERSTEENSNAJOH!, uw naam, bedrijfsnaam, afleveradres en factuuradres.

Recent nieuws

Handtekening gezet, uitbestedingsovereenkomst kan in de kast ... ?!

Handtekening gezet, uitbestedingsovereenkomst kan in de kast ... ?!

Veel organisaties hebben een deel of zelfs de gehele IT-dienstverlening uitbesteed. De overwegingen die daar aan ten grondslag liggen verschillen per organisatie maar zijn vaak terug te voeren tot verbeteren van de dienstverlening, kostenbesparing en/of concentratie op de kernactiviteiten.

Lees verder.

Wij gaan verhuizen!

Wij gaan verhuizen!

Na 10 mooie jaren in ons kantoor aan de Atoomweg gaan wij verhuizen naar een nieuw kantoor aan de Atoomweg. We verplaatsen ons een kleine 300 meter oostwaarts. Lees verder.